10/7/13

“Μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση: Να ποιος είναι ο εκδότης! (+φωτο)

Του Αλέξανδρου Ναλμπάνη

Έχουν προηγηθεί δύο ρεπορτάζ επί του θέματος (διαβάστε εδώ κι εδώ), κατά τα οποία όλα έδειχναν ένα συγκεκριμένο πρόσωπο ως τον εγκέφαλο πίσω από το επίμαχο περιοδικό “ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση”.
Τώρα πλέον, έχουμε και τα αδιάσειστα στοιχεία: το ανύπαρκτο (ακόμη)
domain του περιοδικού είναι καταχωρημένο στο όνομά του, ενώ δημοσιεύονται και στοιχεία επικοινωνίας.


Η άσχετη-σχετική συζήτηση

Συζητούσα το απόγευμα στο τηλέφωνο με το φίλο και “συναγωνιστή” σ' αυτό εδώ το blog Γιάννη Μπελεγρίνη για το θρυλικό Troktiko που επαναλειτουργεί, όταν θυμήθηκα κάτι:
οι επίσης χρήστες του ονόματος “
Troktiko”, το troktiko.eu (τους οποίους καταδικάζει τώρα το αυθεντικό Troktiko), έκαναν το colpo grosso στην ελληνική κυβέρνηση και καταχώρησαν το domain nerit.gr, προλαβαίνοντας έτσι ενδεχόμενη αγορά του από την κυβέρνηση ως ηλεκτρονική στέγη της ΝΕΡΙΤ.
Η ιστοσελίδα ήταν αυτή που βλέπετε παρακάτω (φωτο 1) ενώ το αδικαιολόγητο κατέβασμά της λίγες μέρες μετά τη δημιουργία της προκάλεσε την αντίδραση του troktiko.eu αλλά και γενικότερη κατακραυγή στο διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα φυσικά ανήκει ακόμη στους ανθρώπους που την αγόρασαν, απλά δεν έχουν (προς το παρόν;) τη δυνατότητα να ανεβάσουν περιεχόμενο σ' αυτήν.

Φωτο 1 - Το nerit.gr πριν κλείσει

Η φαεινή ιδέα, η αποκάλυψη και η συνομιλία

Η ιδέα λοιπόν που μου ήρθε εμένα είναι η εξής: το www.radiotileorasi.com δεν υπάρχει παρότι αναγράφεται στο εξώφυλλο της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης ως website της.
Είναι
καταχωρημένο το domain λοιπόν, ή είναι ελεύθερο και θα μπορούσε κανείς να κάνει αντίστοιχη... ντρίμπλα μ' αυτήν που έγινε από το troktiko.eu στην κυβέρνηση;

Ψάχνω λοιπόν σε website αγοράς domain, βρίσκω ότι το radiotileorasi.com είναι καταχωρημένο (δεν είναι όλοι... ελληνική κυβέρνηση), βρίσκω όμως και το ότι έχει κανείς τη δυνατότητα να δει ποιος το αγόρασε!
Προσωπικά, αν και χρήστης του διαδικτύου πολλά χρόνια, δε γνώριζα αυτή τη λεπτομέρεια, που στην περίπτωσή μας είναι πλήρως αποκαλυπτική!

Έβαλα λοιπόν στο
“Who Is” του σχετικού website Tucows Domains το όνομα radiotileorasi.com και βγήκε αυτό που βλέπετε παρακάτω (φωτο 2):

Φωτο 2 - Τα στοιχεία του radiotileorasi.com

Τα πράγματα μιλούν από μόνα τους: ο Κωνσταντίνος Γέρου, ιδιοκτήτης της ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ της οποίας εργαζόμενοι συμμετέχουν στη δημιουργία της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης, είναι ο κάτοχος του website www.radiotileorasi.com.Αυτό λοιπόν που όλα τα στοιχεία των προηγούμενων ρεπορτάζ έδειχναν, που το είχε γράψει και το makeleio.gr αλλά δεν υπήρχαν αδιάσειστες αποδείξεις, τώρα αποδείχθηκε περίτρανα.

Ο άνθρωπος πίσω από τη “Μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση και την περίφημη ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ (που ακόμη δεν ξέρουμε αν υπάρχει όντως) είναι ο εκδότης Κωνσταντίνος Γέρου (φωτο 3).

Φωτο 3 - Ο Κωνσταντίνος Γέρου

Στη φωτο 2 παραπάνω βλέπετε ως διεύθυνση κατόχου του radiotileorasi.com την Κηφισίας 189, διεύθυνση που αναφέρεται και στη “μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση ως έδρα του περιοδικού και που είναι και η διεύθυνση της ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ.
Καταχωρήθηκε στις
14 Ιουνίου 2013, μόλις 6 μέρες πριν την κυκλοφορία του πρώτου τεύχους της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης στις 20 Ιουνίου 2013.

Τι άλλο βλέπουμε όμως; Το αγαπημένο μου: τηλέφωνο, και μάλιστα κινητό!

Χωρίς να χάσω χρόνο τηλεφωνώ, κι ακολουθεί ο εξής διάλογος:
Απάντηση: - Ναι;
Εγώ: - Καλησπέρα σας, μιλάω με τον κύριο Κωνσταντίνο Γέρου;
Απάντηση: - Εξαρτάται...
Εγώ: - Τι εννοείτε, δεν είναι το δικό σας τηλέφωνο αυτό;
Απάντηση: - Τι θέλετε κύριέ μου;
Εγώ: - Ονομάζομαι Αλέξανδρος Ναλμπάνης, και σας τηλεφωνώ για το περιοδικό “ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση”, να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις. Θα θέλατε να μου απαντήσετε;
Απάντηση: - Δυστυχώς είμαι απασχολημένος τώρα.
Εγώ: - Μάλιστα. Θέλετε να μου πείτε κάποια συγκεκριμένη ώρα που μπορώ να σας πάρω;
Απάντηση: - Πού δουλεύετε και ποιόν θέλετε;
Εγώ: - Ζητώ τον κύριο Κωνσταντίνο Γέρου, δεν δουλεύω κάπου, είμαι ανεξάρτητος δημοσιογράφος, Αλέξανδρος Ναλμπάνης ονομάζομαι όπως σας είπα και πριν.
Βρήκα το τηλέφωνο αυτό στο όνομα Κωνσταντίνος Γέρου ως διαχειριστή του site radiotileorasi.com...

Πριν προλάβω να συνεχίσω η γραμμή κλείνει. Ξαναπαίρνω.

Απάντηση: -Ναι;
Εγώ: - Κύριε Γέρου μάλλον έπεσε η γραμμή πριν που μιλούσαμε...
Απάντηση: - Λοιπόν, αν έχουμε κάτι να σας πούμε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, έγινε; Ευχαριστώ.

Η γραμμή έκλεισε εκ νέου πριν προλάβω να απαντήσω.

10 λεπτά αργότερα, μου τηλεφωνεί ο ίδιος αριθμός, και ακούω την ίδια φωνή.

Εγώ: - Παρακαλώ.
Απάντηση: - Ο κύριος Ναλμπάνης;
Εγώ: - Ναι, ο κύριος Γέρου;
Απάντηση: - Όχι, ο κύριος Γέρου θα επικοινωνήσει μαζί σας σε λίγο, θέλετε να μας δώσετε κάποιο κινητό;
Εγώ: - Δεν έχω κινητό κοντά μου αυτή τη στιγμή, μπορείτε να με πάρετε στο σταθερό που με πήρατε και τώρα.
Απάντηση: - Εντάξει, γεια σας.
Εγώ: - Γεια σας.

Όπως είδατε είπα το όνομά μου και πήρα από αριθμό που αναγνωρίζεται.
Ως την ώρα δημοσίευσης του παρόντος ρεπορτάζ δεν υπήρξε επόμενη κλήση από την πλευρά του Κωνσταντίνου Γέρου.
Αν υπάρξει οποιαδήποτε εξέλιξη θα τη μάθετε φυσικά.

Όσοι θέλετε να μάθετε παραπάνω για τον εκδότη Κωνσταντίνο Γέρου και τη δραστηριότητά του γύρω από την εφημερίδα το Άρθρο διαβάστε τα παρακάτω:


Πηγές φωτογραφιών:
1. Εκτύπωση οθόνης http://www.nerit.gr/

2.
Εκτύπωση οθόνης http://domainhelp.opensrs.net/whois
3. http://www.marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου