6/7/13

“Μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση: Νέα στοιχεία στο δεύτερο τεύχος (+ φωτο)


Του Αλέξανδρου Ναλμπάνη

Στις 21/6 δημοσίευσα αναλυτικό ρεπορτάζ για το μυστηριώδες πρώτο τεύχος του “ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση”.
Το δεύτερο τεύχος έχει μια πολύ πιο περιεκτική Ταυτότητα, ενώ ένα βασικότατο στοιχείο της... παραλήφθηκε από τον εκδότη.
Πώς έχουν τα δεδομένα λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία και του τρίτου τεύχους;
Για την καλύτερη κατανόηση του παρόντος άρθρου παρακαλώ διαβάστε πρώτα το προηγούμενο, βασικό ρεπορτάζ 
εδώ.



Η “μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση ξανά στα περίπτερα

Την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013 κυκλοφόρησε στα περίπτερα το δεύτερο τεύχος του περιοδικού “ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση” (φωτο 1).


Φωτο 1 - Το εξώφυλλο του 2ου τεύχους 

Παρά τις αντιδράσεις και τη γενική κατακραυγή της περασμένης εβδομάδας το τεύχος κυκλοφορεί κανονικά, με στήσιμο πανομοιότυπο του προηγούμενου.
Το λογότυπο είναι το ίδιο, και συνεχίζει να ομοιάζει τρομερά με το λογότυπο της Ραδιοτηλεόρασης που εξέδιδε η ΕΡΤ.


Οι αντιδράσεις

Πάνω – κάτω ο,τι και για το πρώτο τεύχος, αν και σε μικρότερο βαθμό.
Η ΕΡΤ ανεβάζει νέο άρθρο στο website της ertopen.com με τίτλο “Και δεύτερη Ραδιοτηλεόραση-μαϊμού σε κυκλοφορία”, λέγοντας πως τα μέλη της κυβέρνησης παρακολουθούν τη Ραδιοτηλεόραση “να γίνεται βορά ορνίων”.

Το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ στις 21:00 δεν έκανε λόγο για την έκδοση του επίμαχου περιοδικού όπως είχε κάνει στις 20/6.

Η ΕΣΠΗΤ, ως η πιο άμεσα ενδιαφερόμενη, εκδίδει ανακοίνωση-διαμαρτυρία που υπογράφεται από άλλες εννέα μεγάλες Ενώσεις, με τίτλο “Συνεχίζεται η καπηλεία στην περιουσία της ΕΡΤ”.

Το παράδοξο εδώ είναι ότι η ΕΣΠΗΤ διαμαρτύρεται ως τρίτος. Για όσους δε γνωρίζουν τι σημαίνει ΕΣΠΗΤ, να πω ότι μιλάμε για την Ένωση Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου.
Η Ένωση δηλαδή στην οποία “υπάγονται” θεωρητικά και οι συντάκτες της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης, εφόσον είναι περιοδικό.
Δεν είναι λογικό λοιπόν να περιμένει κανείς δράση επί του πρακτέου και όχι μόνο έγγραφες διαμαρτυρίες;
Μέχρι σήμερα δεν φαίνεται να προέβη η ΕΣΠΗΤ σε οποιαδήποτε
έμπρακτη καταγγελία της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης.
Αν απλώς διαφεύγει της δικής μου αντίληψης, ζητώ συγνώμη και δεσμεύομαι να τροποποιήσω αυτήν την παράγραφο του παρόντος ρεπορτάζ, συμπεριλαμβάνοντας την όποια δράση της ΕΣΠΗΤ ή άλλου αρμοδίου αμέσως μόλις την αντιληφθώ.

Όλα τα παραπάνω αφορούν το δεύτερο τεύχος της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης.

Σήμερα 5 Ιουλίου 2013, κι ενώ έχει κυκλοφορήσει και το τρίτο τεύχος, δεν έχει υπάρξει ΚΑΜΙΑ νέα αντίδραση ή αναφορά.


Το πάρτι κατονομάστηκε και... έκοψε τον ΟΤΕ

Όπως και στο προηγούμενο τεύχος, στο εξώφυλλο (φωτο 1) αναγράφεται ένα website, το www.radiotileorasi.com, το οποίο δεν υπήρχε και δεν υπάρχει.

Στη σελίδα 3 όμως υπάρχει και πάλι η Ταυτότητα του περιοδικού (φωτο 2), η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα: οι συντάκτες απέκτησαν ονόματα!

Φωτο 2 - Η Ταυτότητα του 2ου τεύχους

Από το ξερό “ομάδα σύνταξης” της περασμένης εβδομάδας περάσαμε σε εννιά ονόματα με αλφαβητική σειρά, τα οποία είναι: Βιβή Αναστασάτου, Παναγιώτης Βαζαίος, Αλεξάνδρα Ιωάννου, Εβελίνα Καραγιαννοπούλου, Αθηνά Κωνσταντή, Παναγιώτης Οικονόμου, Σπύρος Πετρουνάκος, Ζωή Ράπτη, Χαρά Ζησημοπούλου.
Αν προχωρήσει κανείς στην ανάγνωση του περιοδικού θα εντοπίσει και δέκατο συντάκτη που ονομάζεται Δημήτρης Καρασταμάτης, ο οποίος υπογράφει άρθρο αλλά περιέργως δεν συμπεριλαμβάνεται στην Ταυτότητα.

Στη συνέχεια θα αναλύσουμε έναν-έναν τους συντάκτες, όμως τώρα ας κοιτάξουμε λίγο καλύτερα την Ταυτότητα. Κάτι λείπει!

Σας τη βάζω δίπλα-δίπλα με την προηγούμενη για να το βρείτε μόνοι σας...

Ταυτότητα 1ου και Ταυτότητα 2ου Τεύχους


Ναι, το βρήκατε: δεν υπάρχουν πλέον τηλέφωνα!

Τα περίφημα 210-68.37.070 και 210-61.23.260, στα οποία όπως σας έλεγα στο προηγούμενο άρθρο απαντούσε η ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ (και που αναγράφονται και στα έντυπα της ως δικά της τηλέφωνα) δεν υπάρχουν πια.

Η ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ λοιπόν, εκτός του ότι δεν αναφέρεται πουθενά στο διαδίκτυο, ούτε καν σε
websites αρμόδιων φορέων, πλέον δεν έχει ούτε τηλέφωνο.

Το τρίτο τεύχος έχει ακριβώς την ίδια Ταυτότητα με το δεύτερο, οπότε δεν έχει νόημα να τη συμπεριλάβω στο παρόν ρεπορτάζ.


Η συντακτική ομάδα

Απ' όλα τα ονόματα της Ταυτότητας του δεύτερου τεύχους γνωρίζουμε ήδη ένα από το προηγούμενο ρεπορτάζ, ενώ άλλα δύο έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Την αναζήτηση γύρω από τους συντάκτες την έκανα μέσω Google και με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, οπότε ο,τι λέω πως δεν υπάρχει πιθανότατα όντως δεν υπάρχει.
Αν βρείτε/γνωρίζετε κάτι και θέλετε να το μοιραστείτε, παρακαλώ κάντε σχόλιο στο παρόν άρθρο. Ξεκινάμε...

Παναγιώτης Βαζαίος: το πιο σημαντικό όνομα της Ταυτότητας, ακόμη ένας κρίκος στην αλυσίδα ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ - ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ, και κατ' επάκταση της σχέσης του εκδότη Κωνσταντίνου Γέρου με την όλη επιχείρηση της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης.
Ο Βαζαίος είναι Διευθυντής του σκανδαλοθηρικού 
περιοδικού Χάι, το οποίο εκδίδεται από την ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ (φωτο 3).
Σύμφωνα με συνέντευξη-αφιέρωμα του
cosmos.gr με τίτλο “Είμαι στο Χάι μου” ο Βαζαίος είναι 25 ετών και, ως διευθυντής του Χάι, ειδικός στο lifestyle.
Στη “μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση υπογράφει το κεντρικό Πορτραίτο του τεύχους.
Μπορείτε να εντοπίσετε το προφίλ του στο
Facebook μέσω του Γκρούπ του περιοδικού Χάι, στο οποίο φυσικά είναι μέλος.

Φωτο 3 - Η Ταυτότητα του περιοδικού Χάι

Ζωή Ράπτη: κι άλλος κρίκος στην προαναφερθείσα αλυσίδα.
Η Ράπτη ανήκει επίσης στο δυναμικό του
περιοδικού Χάι, στο οποίο υπογράφει κάμποσα κείμενα ανά τεύχος.
Όπως βλέπετε στην φωτο 3 παραπάνω, η Ταυτότητα και του Χάι είναι... λυτή, καθώς δεν αναφέρονται οι συντάκτες του, ούτε φυσικά η Ράπτη.

Καθώς φαίνεται, οι minimal Ταυτότητες είναι... ίδιον των ανθρώπων που μας απασχολούν εδώ.
Στη “μαϊμού” Ραδιοτηλεόραση η Ζωή Ράπτη επιμελήθηκε αφιέρωμα σε γνωστό σίριαλ και την ενότητα TV Ρεπορτάζ.

Εβελίνα Καραγιαννοπούλου: γνωστή μας από το προηγούμενο ρεπορτάζ, εξακολουθεί να είναι η μόνη της οποίας το e-mail αναγράφεται δίπλα στο όνομά της στις σελίδες του περιοδικού.
Όπως και στο πρώτο τεύχος, επιμελήθηκε τις ενότητες Μουσική, Ατζέντα και Σινεμά, ενώ πήρε και τη μοναδική συνέντευξη του περιοδικού, από γνωστό ραδιοφωνικό παραγωγό.


Σπύρος Πετρουνάκος: συνδημιουργός του site συνεντεύξεων UpClose.gr, σύμφωνα με το “aboutτου οποίου “Ο Σπύρος Πετρουνάκος εργάζεται στο χώρο του βιβλίου και ασχολείται με επιμέλειες, βιβλιοκρισίες, μεταφράσεις και εκδόσεις. Για το UpClose διαμορφώνει τις ερωτήσεις των βίντεο και την απόδοσή τους στα αγγλικά.”
Ακόμη, σύμφωνα με ρεπορτάζ του
greekreporter.gr με τίτλο “Κέντρο Παγκόσμιου Ελληνισμού ιδρύθηκε στην Αθήνα”, αποτελεί Ιδρυτικό Μέλος του εν λόγω Κέντρου.
Στο
website της εφημερίδας Καθημερινή φιλοξενείται πρόσφατο άρθρο-ανάλυση του Πετρουνάκου με τίτλο “Η αμφίδρομη σχέση φύλου και τεχνολογίας”, που αφορά σχετικό βιβλίο.

Για τους υπόλοιπους συντάκτες δε βρέθηκαν στοιχεία στο διαδίκτυο, οπότε θα περιοριστώ στην αναφορά των ενοτήτων που υπογράφουν. Αν προκύψει οποιοδήποτε στοιχείο θα το προσθέσω.

Βιβή Αναστασάτου: συντάκτρια της ενότητας Υγεία-Διατροφή στο επίμαχο περιοδικό.

Αλεξάνδρα Ιωάννου: επιμέλεια Προγράμματος Τηλεόρασης και της ενότητας Celebrity στο περιοδικό.

Αθηνά Κωνσταντή: υπογράφει τις ενότητες Παιδί και Εκδηλώσεις.

Παναγιώτης Οικονόμου: επιμελήθηκε την ενότητα Ταξίδι.

Χαρά Ζησιμοπούλου: υπογράφει τις ενότητες Τρόπος Ζωής, Καλή Ζωή και Ζώδια.

Δημήτρης Καρασταμάτης: ο συντάκτης που δεν συμπεριλαμβάνεται στην Ταυτότητα της “μαϊμού” Ραδιοτηλεόρασης. Υπογράφει την ενότητα Αθλητισμός.

Στην παραπάνω καταγραφή περιορίστηκα στη δραστηριότητα των συντακτών στο δεύτερο τεύχος του επίμαχου περιοδικού, καθώς το τρίτο δε μας δίνει κανένα νέο στοιχείο.
Η συντακτική ομάδα είναι η ίδια, και οι ενότητες που επιμελήθηκε ο καθένας πάνω-κάτω ίδιες.
Η δομή λοιπόν του περιοδικού φαίνεται να σταθεροποιείται, πράγμα που θα φανεί βεβαίως στο μέλλον με τις εκδόσεις των επόμενων τευχών.


Εύλογα ερωτήματα

*Γιατί εφόσον το “ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση” κυκλοφορεί νόμιμα (βλ. προηγούμενο ρεπορτάζ) η μυστικοπάθεια της ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ αυξάνεται αντί να μειώνεται;

*Γιατί η
Ταυτότητα του περιοδικού συνεχίζει να μην αναγράφει Διεύθυνση Marketing, Καλλιτεχνική Διεύθυνση, Αρχείο Φωτογραφιών, Εκτύπωση, Διανομή, Υπεύθυνο Κυκλοφορίας, Στοιχεία Επικοινωνίας και τόσα άλλα που αναγράφονται συνήθως στις Ταυτότητες των εντύπων του είδους του;
Ποιος ο λόγος να
αποκρύπτονται όλα αυτά;

*Γιατί ο εκδότης αποφάσισε μεν να αναγράψει τα ονόματα των συντακτών του, αλλά δε συμπεριέλαβε κανένα άλλο στοιχείο γύρω απ' αυτούς (ειδικότητα, φωτογραφία, e-mail κλπ) όπως κάνουν συνήθως τα περιοδικά αυτού του είδους;

*Γιατί το website www.radiotileorasi.com αναγράφεται στο εξώφυλλο του περιοδικού εφόσον δεν υπάρχει;

*Συνοψίζοντας τα παραπάνω, γιατί ο εκδότης προσδίδει στο περιοδικό του μια πειρατική/ημιπαράνομη εικόνα η οποία απαξιώνει το προϊόν του και δίνει τροφή στους επικριτές του;

*Εφόσον όλες οι επίσημες δημοσιογραφικές Αρχές καταδικάζουν το περιοδικό και κατακεραυνώνουν τον εκδότη, γιατί δεν έχει γίνει καμιά νομική κίνηση κατά των ανθρώπων πίσω από το περιοδικό, ή αν έχει γίνει γιατί δεν δημοσιεύθηκε/ανακοινώθηκε;

*Πώς γίνεται η ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ να τρέχει από στόμα σε στόμα κι από δημοσίευμα σε δημοσίευμα χωρίς ΚΑΝΕΙΣ να αναφέρει ότι αποτελεί εταιρεία-φάντασμα, της οποίας τα στοιχεία δεν βρίσκονται πουθενά; Φαίνεται τόσο φυσιολογικό σε όλους αυτό;

*Γιατί ΚΑΝΕΙΣ πλην εμού δεν δημοσίευσε τα τηλέφωνα της ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ όπως αυτά αναγράφονται στην Ταυτότητα του πρώτου τεύχους της "μαϊμού" Ραδιοτηλεόρασης;
Είχα αναρωτηθεί στο προηγούμενο ρεπορτάζ, αναρωτιέμαι και πάλι, και τονίζω ότι
ούτε η ίδια η ΕΡΤ τα δημοσίευσε, ούτε κανένα site, ούτε κανένα blog.
Τ
ρείς βδομάδες πέρασαν, ΜΟΝΟ εγώ τα δημοσίευσα, μόνο στο Domino.
Μου
φαίνεται απίστευτο και τώρα που το λέω, αλλά googlάρετε να δείτε και μόνοι σας.


Πηγές φωτογραφιών:
Όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από σάρωση των αντίστοιχων εντύπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου